Všeobecné podmínky

platné od 1. 11. 2025

1. Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností Okenní pohotovost (dále jen "Poskytovatel") a zákazníky (dále jen "Zákazník") při poskytování služeb servisu, oprav a údržby oken.

Poskytovatel působí zejména v Pardubickém a Královéhradeckém kraji.

2. Objednávka služeb

Zákazník může služby objednat prostřednictvím:

online rezervačního formuláře na webových stránkách,

telefonicky,

nebo e-mailem.

Odesláním objednávky či vyplněním formuláře Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi.

3. Uzavření smlouvy

Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká okamžikem potvrzení objednávky ze strany Poskytovatele (telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem).

Objednávka je závazná.

V případě, že Zákazník termín rezervace potřebuje změnit nebo zrušit, je povinen tak učinit nejpozději 24 hodin před domluveným termínem.

4. Ceny a platební podmínky

Ceny služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku na webových stránkách Poskytovatele.

Cena se může lišit podle rozsahu a charakteru zakázky, o čemž je Zákazník vždy předem informován.

Platba probíhá:

hotově po provedení služby, nebo

převodem na účet (na základě vystavené faktury).

Všechny ceny jsou konečné a zahrnují DPH (pokud je Poskytovatel plátcem DPH).

5. Poskytování služeb

Poskytovatel se zavazuje provádět veškeré práce odborně, pečlivě a v dohodnutém termínu.

Zákazník je povinen zajistit přístup k místu výkonu prací a vytvořit podmínky pro jejich bezpečné provedení.

V případě, že práce nebude možné provést z důvodů na straně Zákazníka (např. nedostupnost, nezajištěný přístup apod.), může být účtován poplatek za marný výjezd.

6. Záruka a reklamace

Na provedené práce poskytuje Poskytovatel záruku v délce 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, písemně nebo telefonicky.

Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

7. Ochrana osobních údajů

Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na webových stránkách.

Údaje jsou využívány výhradně k vyřízení objednávky a komunikaci se Zákazníkem.

8. Odstoupení od smlouvy

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy před započetím výkonu služeb bez storno poplatku.

V případě, že dojde k odstoupení méně než 24 hodin před termínem, může být účtován poplatek za nevyužitý výjezd.

9. Závěrečná ustanovení

Tyto VOP jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.

Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit, přičemž jejich aktuální znění je vždy zveřejněno na webu.

Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

V případě sporu se obě strany zavazují nejprve hledat smírné řešení.

📘 Poskytovatel služeb:

Okenní pohotovost