Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností Okenní pohotovost (dále jen "Poskytovatel") a zákazníky (dále jen "Zákazník") při poskytování služeb servisu, oprav a údržby oken.
Poskytovatel působí zejména v Pardubickém a Královéhradeckém kraji.
2. Objednávka služeb
Zákazník může služby objednat prostřednictvím:
online rezervačního formuláře na webových stránkách,
telefonicky,
nebo e-mailem.
Odesláním objednávky či vyplněním formuláře Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi.
3. Uzavření smlouvy
Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká okamžikem potvrzení objednávky ze strany Poskytovatele (telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem).
Objednávka je závazná.
V případě, že Zákazník termín rezervace potřebuje změnit nebo zrušit, je povinen tak učinit nejpozději 24 hodin před domluveným termínem.
4. Ceny a platební podmínky
Ceny služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku na webových stránkách Poskytovatele.
Cena se může lišit podle rozsahu a charakteru zakázky, o čemž je Zákazník vždy předem informován.
Platba probíhá:
hotově po provedení služby, nebo
převodem na účet (na základě vystavené faktury).
Všechny ceny jsou konečné a zahrnují DPH (pokud je Poskytovatel plátcem DPH).
5. Poskytování služeb
Poskytovatel se zavazuje provádět veškeré práce odborně, pečlivě a v dohodnutém termínu.
Zákazník je povinen zajistit přístup k místu výkonu prací a vytvořit podmínky pro jejich bezpečné provedení.
V případě, že práce nebude možné provést z důvodů na straně Zákazníka (např. nedostupnost, nezajištěný přístup apod.), může být účtován poplatek za marný výjezd.
6. Záruka a reklamace
Na provedené práce poskytuje Poskytovatel záruku v délce 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, písemně nebo telefonicky.
Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
7. Ochrana osobních údajů
Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na webových stránkách.
Údaje jsou využívány výhradně k vyřízení objednávky a komunikaci se Zákazníkem.
8. Odstoupení od smlouvy
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy před započetím výkonu služeb bez storno poplatku.
V případě, že dojde k odstoupení méně než 24 hodin před termínem, může být účtován poplatek za nevyužitý výjezd.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto VOP jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit, přičemž jejich aktuální znění je vždy zveřejněno na webu.
Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.
V případě sporu se obě strany zavazují nejprve hledat smírné řešení.
📘 Poskytovatel služeb:
Okenní pohotovost
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.
Pokročilá nastavení
Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.